Znajdziesz tu sprzęt:
Jak działa Outlet TechLord?
Dlaczego obniżamy ceny?
Do outletu trafiają produkty:
z regulaminowych zwrotów (14 dni)
po testach YouTuberów
po naprawie w autoryzowanym serwisie
Nie mogą być sprzedane jako nowe – zostały rozpakowane, noszą ślady użytkowania i miewają drobne wady wizualne – ale są w idealnym stanie technicznym.
Kupujesz sprzęt o tych samych parametrach, za to w niższej cenie.
Czy produkt jest w pełni sprawny?
Czy przeszedł testy i weryfikację?
Oczywiście, że tak – każde urządzenie i akcesorium (od laptopa po kabel USB) poddajemy testom i sprawdzamy ich poprawne działanie. Weryfikujemy też ich wygląd zewnętrzny.
Wady wizualne i inne powody obniżenia ceny podajemy na karcie produktu outletowego.
Nie ma mowy o ukrytych wadach technicznych.
Czy produkt z outletu jest w oryginalnym opakowaniu?
Jak jest zabezpieczany?
Jeśli to możliwe, produkt outletowy wysyłamy w oryginalnym opakowaniu. Jeśli nie, używamy opakowań zastępczych – tak samo dobrze zabezpieczają sprzęt.
Każdą przesyłkę zabezpieczamy folią bąbelkową, pakujemy w dodatkowy karton, ubezpieczamy na pełną wartość zamówienia.
Gdzie szukać wad?
Jak mogą wyglądać?
Znajdziesz je zawsze na karcie produktu outletowego:
w formie opisu
wypunktowane, jedno pod drugim
(ale lista zawsze jest krótka)
na zdjęciach
fotografujemy wady (jeśli występują) i pokazujemy je w galerii produktu oraz w opisie rozszerzonym
– zdjęcia zwykle wyolbrzymiają stan rzeczywisty.
Czy produkty z Outletu TechLord mają gwarancję?
Ile wynosi?
Tak, każdy z nich ma pełną gwarancję producenta.
W większości przypadków 24-miesięczną gwarancję, ale niektóre mają 12 miesięcy, inne nawet 60 miesięcy – zależy to od produktu. Przysługuje Ci także wsparcie techniczne producenta.
Jak negocjować ceny Outletów TechLord?
© TechLord sp. z o.o. sp. k.