Znajdziesz tu sprzęt: 

  • w 100% sprawny 
  • sprawdzony i przetestowany 
  • bez usterek technicznych 
  • z pełną gwarancją producenta 
  • w obniżonej cenie 

Jak działa Outlet TechLord? 

Dlaczego obniżamy ceny? 

Do outletu trafiają produkty:

z regulaminowych zwrotów (14 dni) 

po testach YouTuberów 

po naprawie w autoryzowanym serwisie 

Nie mogą być sprzedane jako nowe zostały rozpakowane, noszą ślady użytkowania i miewają drobne wady wizualne – ale są w idealnym stanie technicznym. 

Kupujesz sprzęt o tych samych parametrach, za to w niższej cenie. 

Czy produkt jest w pełni sprawny? 

Czy przeszedł testy i weryfikację? 

Oczywiście, że tak każde urządzenie i akcesorium (od laptopa po kabel USB) poddajemy testom i sprawdzamy ich poprawne działanie. Weryfikujemy też ich wygląd zewnętrzny. 

Wady wizualne i inne powody obniżenia ceny podajemy na karcie produktu outletowego.
Nie ma mowy o ukrytych wadach technicznych.
 

Czy produkt z outletu jest w oryginalnym opakowaniu? 

Jak jest zabezpieczany? 

Jeśli to możliwe, produkt outletowy wysyłamy w oryginalnym opakowaniu. Jeśli nie, używamy opakowań zastępczych – tak samo dobrze zabezpieczają sprzęt. 

Każdą przesyłkę zabezpieczamy folią bąbelkową, pakujemy w dodatkowy karton, ubezpieczamy na pełną wartość zamówienia. 

Gdzie szukać wad? 

Jak mogą wyglądać? 

Znajdziesz je zawsze na karcie produktu outletowego: 

w formie opisu
wypunktowane, jedno pod drugim
(ale lista zawsze jest krótka) 

na zdjęciach
fotografujemy wady (jeśli występują) i pokazujemy je w galerii produktu oraz w opisie rozszerzonym
– zdjęcia zwykle wyolbrzymiają stan rzeczywisty.
 

Czy produkty z Outletu TechLord mają gwarancję? 

Ile wynosi?

Tak, każdy z nich ma pełną gwarancję producenta.

W większości przypadków 24-miesięczną gwarancję, ale niektóre mają 12 miesięcy, inne nawet 60 miesięcy – zależy to od produktu. Przysługuje Ci także wsparcie techniczne producenta. 

Wybierz Outlet TechLord 

© TechLord sp. z o.o. sp. k.